poniedziałek, 8 września 2014

Maj Lajf :) part 2



"Nie szczędź czasu, żeby być szczęśliwym..."
Phil Bosmans


I nic więcej nie trzeba dodawać :)

Albo dodam jeszcze kilka fotek z ostatnich dni... o tak o... po porostu :)

Peace and love and sowa <3


Time to party :)
Jak party to i ma Milagrosa..a jak party i moja Milagrosa..to i selfiii :)
I jak party to mojito.. Kocham...Uwielbiam...mogłabym pić litrami :)
I WawaLove nocą <3
Bo nocne powroty uskuteczniane były ostatnio zbyt często...
I WawaLove nocą znów... <3
I było zimno.. i było deszczowo.. i trzeba było przywitać się z płaszczem...
Ale było i ciepło...i pięknie... I można było założyć tramposze...
Moje... jedyne w swoim rodzaju... kochane tramposze <3
Tak pięknie było....
I tak robiłam sobie zdjęcia i... i całkiem przypadkiem.. wyszło coś całkiem ciekawego...
I były noce nieprzespane...przegadane :) 
I były przepiękne poranki...
 I był "czilałcik"...
I przyjechała cudownie zapakowana paczka z Awanti hahahaha :D
I jakoś tak dżinowo ostatnio było...
Tygrys <3
I żelki się jadło garściami....
I dzisiaj w końcu wybrałam się do MrPanacake!!!! OMG!!!! Zakochałam się w tym miejscu... z moim Andziulkiem przesiadziałyśmy tam caluuuutki dzień.. I tak z poniedziałku... i tak z rana... wynagrodziłyśmy sobie zacnie... cały weekend w pracy :)
I nic dodać...i nic ująć... THANK U VERY MUCH :* LOV U ALL :*


I chciałam przypomnieć, że jestem na INSTAGRAMIE.... @ANIUMEK


3 komentarze:

  1. Ostatnio wszystkie Twoje wpisy są bardzo pozytywne,dużo się dzieje w Twoim życiu, nie ma już tego smutnego Aniumka,co kiedyś :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja zawsze bylam wesola i szalona... a takie rozne sytuacje sprawily ze bylo inaczej... ale wrocilam do swiata zywych,.. hihihi buziaczki 😙😙😙

      Usuń
  2. swietny pozytywny i zabawny mix! lubie to!! :))))))

    OdpowiedzUsuń